tisdag 14 april 2009

Posklovet

Måndag- Jag lät brorsan hänga med sina kompisar och jag gjorde lite blandat. Inget
märkvärdigt

Tisdag- Brorsan förklarade dagen som "nörd-dag", så vi spelade bara. Men jag gick upp 07:40 för att cykla till affären som öppnade kl. 08:00 för att köpa punchrullar och chokladkakor till brorsans födelsedag.

Onsdag- Jag gav brorsan frukost på sängen kl. 08:00. chokladen som present och punchrullarna till att äta. vi åt på McDonalds sen vid 12,13 tiden.

Torsdag- vi cyklade mest hela dagen. Först biblioteket, sen muséet, sen till två andra platser platser.

Fredag- Jag mins bara att jag och brorsan cyklade lite till.

Lördag- Påskafton. Vi fick påskgodis och var på påsklunch hos min morbror. Av mamma och pappa fick vi varsin bärkasse med chips, läsk, vingummi, choklad och godissnören. det var faktiskt inget ägg. Av mormor: Ett färdigblandat påskägg och av farmor, ett påskägg med tre godisar och en hundralapp.

Söndag- En vanlig dag, inget speciellt

Inga kommentarer: