onsdag 11 mars 2009

Jacka saknad

Igår försvan min jacka utanför matsalen i skolan. Jag har ju stukat fingret och jag kunde inte vara med på idroten så jag var tvungen att gå en sväng. Då hade jag jackan på och när jag kom tillbaka till jumpan fick jag gå direkt till maten. Jag gorde det utan att gå till mit skåp så jag hängde jackan utanför matsalen. När jag var färdig glömde jag jackan där och vid slutet av dagen hängde ju inte jackan i skåpet, jag kom på att den måste hänga utanför matsalen. jag gick dit och hoppades att den fortfarande hängde där, men det gorde den inte. Så jag började leta inne på toan och i hörn och så. men den fanns inte där, så jag fick gå häm och frysa. Senare på dagen när pappa hade slutat åkte vi tillbaka till skolan för att leta. Vi hade turen att träffa rektorn och han låste upp där hittegods hamnar och där var den.

Inga kommentarer: