fredag 22 augusti 2008

Villken dag

På morgonen grejade jag lite för mycket med mina modeller så jag andades in för mycket lim, så jag var lite yr på första lektionen i skolan som var matte. Sen hade vi slöjd och det skulle bli skoj, men slöjdläraren var på begravning och vikarien var inte där, så vi bara satt och gjorde tråkiga övningar, slöjdlektionen var lång så det pågick länge. Efter det var det lunch och det behövdes och det var god mat, men jag tog till mig mycket, men jag åt upp allt men det gick fort så jag mådde lite dåligt. Sen SO och den lektionen tog aldrig slut, men när den väl gjorde det var det idrott och det tycker jag är tråkigt. Till uppvärming skulle vi springa en bra bit och det slet på krafterna. Sen styrka och kondition och det var jobbigt Sen var dagen slut och det ända som saknades var ett tomt framhjul på cykeln, men det saknades inte så jag var tvungen att leda cykeln hem

Inga kommentarer: